Često postavljena pitanja

Što učiniti ako nešto nedostaje u profilu

Prilikom prvog ulaska u LMS sustav medicinskog fakulteta student prihvaća pravila pod kojim je omogućeno neometano korištenje LMSa. Jedno od pravila je i uređenost profila.

  • Profil se uređuje prema Uputama o uređivanju profila
  • neuređenost profila rezultira nemogućnošću slobodnog kretanja kroz LMS sustav. Potrebno je popuniti obvezna polja u profilu
  • fotografiju u profilu je prema pravilniku Fakulteta (odlukom Fakultetskog vijeća od 23.02.2010. god.) obavezna
  • fotografiju postavlja Ured za e-učenje iz baze nastale organiziranim fotografiranjem.
  • studenti kojima u profilu nedostaje fotografija trebaju se fotografirati tijekom organiziranog fotografiranja koje organizira Ured za e-učenje. Termini za fotografiranje najavaljuju se na Uvodnoj stranici. Fotografiranje se organizira prema potrebi, u prosjeku jednom mjesečno. 

 

Kako se postavljaju upiti helpdesku LMSa

Pri slanju upita helpdesku LMSa potrebno je znati slijedeće:

  • odlukom Uprave fakulteta sva se komunikacija unutar fakulteta kao i prema helpdesku LMSa MORA odvijati  preko službenih studentskih email adresa
  • helpdesk ne odgovara na upite poslane s nestudentskih email adresa
  • kod postavljanja upita student treba obavezno navesti svoje ime, prezime i JMBAG (isto ubrzava odgovor na upit)

Kako studenti ponavljači mogu vidjeti obavijesti o ispitima?

FAQPITANJE:

Kako studenti ponavljači mogu vidjeti obavijesti o ispitima za određeni kolegij koji je odslušao prethodne godine?

 

ODOGOVOR:

Svi studenti koji su u stadiju polaganja ispita mogu unutar MEF-LMSa normalno primati informacije o ispitima i rezultatima ispita u svojim arhiviranim kolegijima (dakle u istim onim koje su prethodne godine redovno upisali).

  • Sve katedre imaju obavezu da za studente koji su u stadiju polaganja ispita, obavijesti o ispitnim rokovima postavljaju u arhivirane kolegije.
  • Obavijesti o ispitnim rokovima će se uskoro postavljati i na stranice referade odgovarajuće godine.


Ukoliko se slučajno dogodi da takvih obavijesti nema u arhiviranim kolegijima molimo da se obratite tajnicama pri katedrama. Ako postoji bilo kakav problem u pogledu obavijesti javite se na lms helpdesk.

Mogu li pristupiti stranicama referade drugih studijskih godina?

FAQ buttonPITANJE:

Mogu li pristupiti stranicama studentske referade viših/nižih godina studija?

ODGOVOR:
Da, možete. No savjetujemo da budete oprezni kod donošenja te odluke.
 
MEF-LMS je postavljen na način da na početku svake ak. godine, MEF-Sync program (program za autorizaciju studenata u kolegije) upisuje sve studente u studentsku referadu odgovarajuće studijske godine. Prema tome odmah s početkom ak. godine studenti se prema upisnim listama automatizmom upisuju u svoje studijske godine te na stranice studentske referade za sve studijske godine u kojoj se obično postavljaju obavijesti koje se tiču svih studenata.

 

Pristup na stranice studentske referade drugih studijskih godina je slobodan svim studentima, međutim moramo upozoriti studente da ulaz na stranice referade drugih studijskih godina ima i svoje "loše" strane.
Naime, jedna od važnih funkcija MEF-LMSa je pravodobno informiranje studenata u okviru čega se sve obavijesti postavljene u pojedine studentske referade automatizmom proslijeđuju na e-mail adrese studenata upisanih u te studijske godine.

Prema tome, svi će korisnici (studenti, nastavnici) koji su se uključili na stranice referade pojedinih studijskih godina u svoj inbox primati sve obavijesti iz navedenih studijskih godina. Time ćete primati brojne obavijesti koje vas se ne tiču a vjerojatno niti ne zanimaju.

Navedena se opcija ne može isključiti jer je dio koncepta funkcioniranja Moodle platforme na osnovi koje je izrađen MEF-LMS.

Stoga vam preporučamo da budete oprezni s prijavljivanjem na stranice referade drugih studijskih godina.

U slučaju da želite da vas se isključi iz referada pojedine studijske godine potrebno je obratiti se koordinatoru za studentsku referadu (gđa. Jadranka Hrastinski) ili Uredu za e-učenje putem helpdeska (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Što korisnik treba učiniti kad se prvi put ulogira u LMS?

PITANJE:

Što korisnik treba učiniti kad se prvi put ulogira u LMS?

 

 

ODGOVOR:

Nakon što prvi put uđete u MEF-LMS potrebno je:

  • urediti vlastiti profil prema uputama u priručniku (OVDJE)*
  • javiti se preko helpdeska da vam se u profil postavi fotografija (fotografiju u profil postavlja Ured za e-učenje iz baze fotografija izrađenih u organizaciji Fakulteta.)
  • fotografije za brucoše se postavljaju automatski tako da oni nemaju obvezu kontaktiranja Helpdeska nakon prvog ulaska u LMS
  • ukoliko je korisnik ZAPOSLENIK Fakulteta (nastavnik, stručna služba, administracija) tada nakon prvog ulaska treba svoju e-fotografiju poslati na Helpdesk. Fotografija koja se postavlja u profil treba biti slična onoj koja se postavlja u službene dokumente (osobna, putovnica i sl.), a rezolucija fotografije treba biti najmanje 500x500 px.

Zašto moram koristiti službenu studentsku e-mail adresu

PITANJE:

Zašto moram koristiti službenu studentsku e-mail adresu.

 

ODGOVOR:

Odlukom Uprave Fakulteta propisano je da za komunikaciju unutar Fakulteta svi studenti MORAJU koristiti službenu fakultetsku studentsku e-mail adresu.

Odgovornost je studenata da redovito provjeravaju informacije na službenim e-mail adresama budući da se sve službene informacije kako na razini Fakulteta (studentska referada) tako i na razini pojedinih kolegija automatski proslijeđuju na studentske e-mail adrese.

Iz prethodno navedenog Ured za e-učenje i nastavnici Fakulteta nemaju obavezu odgovoriti na upite ili zahtjeve koji ne dolaze putem službene studentske e-mail adrese.

 

Može li se ulaziti u odslušane kolegije?

PITANJE:

Hoćemo li imati pristup u kolegije koje smo već odslušali na prethodn(oj)im studijskim godinama.

 

ODGOVOR:

Da. Studentima je omogućeno ulaziti u odslušane kolegije. Studenti mogu u sve odslušane kolegije tekuće godine ulaziti od trenutka kad ga počnu slušati do kraja tekuće akademske godine. Nakon završene akademske godine cijeli se LMS sustav arhivira a studentima je omogućeno da u svoje arhivirane odslušane kolegije mogu ulaziti do kraja studija. 

 

 

 

 

Kada nam je dozvoljen ulazak u kolegije?

PITANJE:
Rečeno nam je da će ulazak u kolegije biti omogućen s početkom istih. Da li to znači da ćemo moći ući u kolegije na dan njegovo početka ili ranije? Naime, pojedini kolegiji svoje rasporede postavljaju na LMS prije početka nastave tako da bi im studenti trebali pristupiti prije početka kolegija. Nadamo se da je u to "početak kolegija" uračunato i par dana prije kako bismo mogli vidjeti raspored.

ODGOVOR:
Studenti mogu u svoje kolegije ući najmanje 120 sati (5 dana) prije početka nastave u odgovarajućem kolegiju.

HelpDesk

 

Korisnička podrška dostupna je 24 sata 7 dana u tjednu na adresi This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Postavite upit koristeći online formu

Preporuka sustava

 

Firefox, Chrome, Opera, IE9+, Safari

Preporučena rezolucija zaslona 1280x1024